יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

למה לבחור יין של יקב ברקן לחתונה?

יין אדום מומלץ

חתונה היא אירוע משמח ומרגש ושתיית יין היא מחויבת המציאות בו. אי אפשר להשתתף בחתונה, לשמוח עם החתן והכלה לא ללוות את השמחה בלגימה מיין משובח.

כאשר מדובר על בר אלכוהול לחתונה אנשים רבים מעדיפים לשתות יין על פני משקאות אלכוהוליים אחרים ולכן ישנה חשיבות רבה לבחירת סוגי היין שיוגשו לאורחים בחתונה. יקב ברקן הינו יקב ישראלי אשר הוקם בשלהי המאה ה-19 וחודש בשנת 200, תוך שמירה על אמצעי ייצור מסורתיים ובמקביל גם שמירה על חדשנות ועדכנות בדרכי ייצור התואמות לתקופה זו של שנות ה- 2000.

יין ישראלי איכותי לכל אירוע

כיקב ישראלי המייצר סוגים שונים של יינות – יקב ברקן הוא הבחירה הנכונה והמושלמת לכל אירוע, לרבות חתונות. טקס ובו חתן וכלה הנודרים נדר להקים בית בישראל הוא האירוע המושלם להזמנת יין ישראלי אשר מיוצר כאן בישראל מענבים מובחרים ואיכותיים שגודלו גם הם על אדמה וקרקע ישראליות.

בין סוגי היין מתוצרת ברקן ניתן למצוא את כל הסוגים האהובים והמיוחדים המיוצרים בקפידה וללא פשרות – קברנה סוביניון, מרלו ושיראז מבין היינות האדומים הנפוצים וריזלינג, גוורצטרמינר ושרדונה מבין אחיהם היינות הלבנים. כאשר על שולחנות האולם יונחו בקבוקי היין של ברקן – גם האורחים יידעו שחשבו עליהם ורוצים עבורם רק את הטוב, האיכותי והטעים ביותר מבין היינות הקיימים כיום בשוק. יינות ברקן יוסיפו לחוויה ויהפכו את החתונה לאירוע בלתי נשכח.

ההמלצות שלנו לסוגי יינות משובחים לחתונה:

  • בעת קבלת הפנים נהוג להגיש לאורחים יין תוסס וקליל, או יין לבן חצי יבש בעל מתיקות נעימה, כדוגמאת הריזלינג
  • בעת טקס החופה ומיד לאחריו נהוג להרים כוס יין לבן משובח לחיי החתן והכלה.
  • במהלך הארוחה ישמחו הסועדים ללוות את המנה העיקרית עם כוס יין לבן דוגמת מרלו או קברנה סוביניון.

 

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר