יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

מסעדות ויין

יין לבן

עבור מרבית האנשים יין אינו נחשב למשקה יום יומי אותו הם צורכים במהלך ארוחות יומיומיות. כשמגיעים לארוחה במסעדה, מתפנקים בדרך כלל בכוס יין צוננת שמוגשת לצד המנה הנכונה. מסעדות ויין הם שני דברים שהולכים יחד זה לצד זה ובכל מסעדה המכבדת את עצמה ניתן למצוא תפריט יינות מגוון המציע את כל אפשרויות היין מבצירים שונים ומסוגי ענבים שונים.

לכל מנה היין המתאים לה

היין הוא המשקה האולטימטיבי כמעט בכל סוג של ארוחה. לכל ארוחה ניתן להתאים את סוג היין המתאים ביותר, יין אדום יבש, יין לבן, מרלו, קברנה סוביניון, שיראז ועוד מגוון סוגי יינות המעניקים כל אחד את הטעם, הארומה והחוויה הייחודית לו. אם גם לכם חשובה הבריאות, לצד המוסריות כלפי הסביבה והחיים בה, באמצעות מסעדות טבעוניות תוכלו גם אתם ליהנות מארוחה מזינה וכזו שגם מועילה לסביבה ושומרת עליה.

אם אתם אניני טעם בעולם היינות, וחשוב לכם מאוד סוג היין שאותו אתם שותים בארוחת מסעדה טובה, אתם רוצים לבקר במסעדות היוקרה המציעות סוגי יינות ייחודיים שאינם מוצעים במסעדות רגילות בדרך כלל. יחד עם זאת, אם אתם פשוט רוצים ליהנות מחוויית מסעדות ויין בצורה הישירה ביותר, תוכלו לעשות את זה בכל מסעדה בעיר מגוריכם ובמחירים נוחים המתאימים לכל כיס.

סוגי יינות מועדפים בקרב ישראלים

בשנים האחרונות אנחנו רואים עלייה בהתעניינות של הישראלים ביין. מה שהיה תמיד שוק פורה בישראל, עם כרמים ירוקים ויקבים קטנים וגדולים, הפך היום לסטנדרט. אנשים מתעניינים ביין, קוראים על יין, מזמינים יין כשהם מתארחים במסעדה ואוהבים לנסות יינות שונים.

אלו הם סוגי יינות שהישראלים אוהבים במיוחד:

קברנה סוביניון: יין אהוב במיוחד בקרב הישראלים, שמכירים אותו היטב כמלך של עולם היינות האדומים. זהו יין אדום יבש, פופולרי מאד וניתן כמתנה בחגים רבים.

יין מרלו: עוד יין אהוב כאן ובכל מקום בעולם. יין אדום, יבש וקלאסי שמתאים לכל ארוחה.

שיראז: יין אדום חצי יבש שאהוב במיוחד על ידי מי שאוהב לשתות יינות אדומים אך מתחבר למתיקות מעודנת ופחות ליין יבש מאד.

שרדונה: היין הלבן הקלאסי והיבש שמתאים לקהל רחב של אנשים ואהוב במיוחד על ידי הישראלים.

כל היינות האלו מוגשים במסעדות בכל רחבי הארץ וגורמים מדי ערב למאות אנשים להנות מהאוכל, מהאווירה ומהיין עצמו.

היין הוא מנה לכל דבר

כשאנחנו יוצאים לבילוי במסעדה, אנחנו חושבים על מה שנאכל, אבל לא תמיד משקיעים מחשבה בשאלה – אז מה נשתה? מגוון סוגי יינות מתאימים למגוון סוגי מנות והופכים בזכות טעמים מוקפדים, ניחוחות מגרים וארומות נפלאות למנת חובה בכל מסעדה.

בפעם הבאה שאתם יוצאים לארוחה במסעדה, אל תשכחו לדפדף בתפריט היין ולהזמין לעצמכם כוס יין ישראלי נהדר. 

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר