יקבי ברקן בפייסבוק הצהרת נגישות

יין אדום מומלץ

יין אדום מומלץ של יקבי ברקן

יין אדום הוא יין השונה לחלוטין מהלבן. הליך הייצור עושה שימוש בפרי עצמו המשפיע על כל הליך התסיסה המורכב. את המיון של הפרי מבצעים כרגיל וגם כאן תוצת שאינה טובה שולחים למטרת ייבוש לפירות יבשים. אצלנו ביקבי ברקן מציעים עבורכם תוצרת מקומית מהפירות האיכותיים ביותר. זה לא סוד שיין אדום מומלץ חייב לקבל על עצמו את האיכות הגבוהה ביותר של חומרי גלם. אנו מאפשרים לכם לבחור את סוג היין המועדף עליכם אשר יוצר בקפידה מפי מיטב המוחות שלנו. 

ישמח לבב אנוש

יין אדום מומלץ הוא יין איכותי אשר מיוצר בהליך טבעי הכולל בתוכו את כל השלבים המבוצעים בקפידה. מסורת השנים קבעה כי יין טוב הוא זה מצליח להיות מיושן בחביות לאורך זמן.  על הליך ייצור של יין אדום כבר דובר רבות והוא כולל תסיסה ארוכה עם קליפת הפרי שמעניקה לו את אחוזי האלכוהול המאפיינים אותו. את המשקה האהוב נוהגים לשתות באירועים מיוחדים ובארוחות שונות, כאשר ניתן לייחד כל סוג יין עם המאכלים שמשתלבים עמו. מתוך הסדרות השונות של יקבי ברקן, ניתן לקטלג את סדרת אלטיטיוד כמשובחת שבהם. את הענבים המיועדים לייצור סדרה זו, מגדלים בכרמים בעלי גבהים שונים והם גם קרויים על פי הגובה שבו גידלו את הכרם. הטעם הוא זה שעושה את ההבדל ואכן היינות מסדרה זו מספקים שילובים מעניינים בין פרי לתבלון.  קייטרינג מומלץ לחתונה שכולל בתוכו יין הוא מובטח להיות הצלחה כאשר הוא מבושל ע"י דופלקס.

יין אדום? תבחרו בטוב ביותר

לא כולם יודעים אודות הסיפורים שכל סדרה של יין מביאה עמה, לרבות אופן הגידול המשתנה והמשפיע על הטעם הטוב שלו. הסיפור משתלב טוב עם הטעם ומאפשר לנו להכיר טוב את הדרך אותה עבר המשקה עד להגעה אל הכוסות שלנו. כל חנות לממכר בקבוקי יין מאפשרת להכיר את היינות באמצעות טעימות של מגוון הסוגים המוצעים וביצוע הדרכה אודותיהם. ביקבים עצמם וביניהם יקבי ברקן, מתקיימים מדי יום סיורים המעניקים טעימות בשילוב האפשרות לרכישה. יין אדום מומלץ הופך להיות כזה עוד משלב גידול חומר הגלם העיקרי, הענב, אשר לדרך בה הוא מגודל ישנה חשיבות רבה בכל הנוגע להמשך תהליך הייצור שלו. אצלנו ביקב ברקן תזכו ליהנות מסדרות איכות בלתי מתפשרות, שכולן עושות שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר שיש.  

מדוע יין אדום בריא ללב שלכם?

לתשומת ליבך: הינך מבקר באתר תוך שימוש בדפדפן מסוג אינטרנט אקספלורר בגירסה מיושנת ולא בטוחה, אתר זה פועל בה באופן חלקי. לחווית גלישה מהירה, נעימה ובטוחה יותר - באתר זה ובכלל - מומלץ מאוד לשדרג לדפדפן מתקדם ובטוח יותר, כמו פיירפוקס, אופרה, ספארי, כרום, או גירסה עדכנית יותר של אינטרנט אקספלורר